• 31-01-2009, 13:17:19
    #10
    Alıntı
    xLn´isimli üyeden Alıntı Mesajı Göster
    konuyu saptırmazsak sevinirim ama yorumuna cevap olarak, forum forum iş arayan insanlara ve fiyatları yok pahasına düşüren insanlara karşılık, normal fiyat üzerinden hızlı ve kaliteli hizmet sağlıyoruz. Bunun üzerine ekibimizdeki insanlara sıra ile iş verdiğimiz için kimsenin hakkı yenmiyor ve kazançları da o derece yükseliyor..
    İyimisin Sen ? Kötü birşey mi dedik ? Hayırlı işler diyoruz Borçlu çıkıyoruz ya Allah'ım Ne günlere kaldık :S
    __________________
    xLn üstad yanlış anlamışsın galiba, bence JustRulz gayet iyi niyetli bir şekilde iltifat amaçlı konuşmuş. Hayırlı işler ikinize de
  • 31-01-2009, 13:29:59
    #11
    en iyi teklif 20 tl dır bunun altındaki teklifleri bekliyorum
  • 31-01-2009, 13:43:10
    #12
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyimisin Sen ? Kötü birşey mi dedik ? Hayırlı işler diyoruz Borçlu çıkıyoruz ya Allah'ım Ne günlere kaldık :S
    berq172 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    xLn üstad yanlış anlamışsın galiba, bence JustRulz gayet iyi niyetli bir şekilde iltifat amaçlı konuşmuş. Hayırlı işler ikinize de
    arkadaşlara gerekli pm ler atılmıştır, özürlerim dilenmiştir. arkadaş için lütfen konuyu daha fazla baltalamıyalım.

    şimdiden hayırlı işler size.
  • 31-01-2009, 13:51:42
    #13
    bulundu. tşkler