• 31-01-2009, 10:57:37
    #1
    Sistem wp.
    İçerikteki resimler admin panelden upload edilecek.
    Kaynagı ben vereceğim yanlız sitelerde sag tuş çalışmıyor. Resmi ve içeriği nasıl alırsınız bilemem.
    5 tane etiket girilecek.
    Yazıları yeniden yazmamız lazım diyip ona göre teklif verenler var. Kaynaga bakıp alabilirsiniz. Mutlaka vardır program falan almak için yazıları.

    300 tane içerik attıracagım

    Tekliflerinizi Bekliyorum. Bu akşam işi birine verecegim yarın akşama kadar bitirmesi lazım. Ptesi yaparım salı yaparım diyenler teklif vermesin lütfen.

    Normal post fiyatının 3-5 üstü ücret veririm. Uçuk fiyatlar isteyenlere bildiririm.

    Siteleri göreyim gibi laflar söylemeyin lütfen metin seçilmiyor sağ tusta çalışmıyor. Ona göre teklif verin. Siteyi göreyim msne gel anlaşırız gibi laflarda söyleyenlere cevap dahi vermiyorum. Bilgilerinize.
  • 31-01-2009, 12:04:25
    #2
    Üyeliği durduruldu
    300 post 20 TL
  • 31-01-2009, 12:07:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    30 tl.
  • 31-01-2009, 12:37:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    25 ytl
  • 31-01-2009, 12:44:19
    #5
    40 ytl ye gün içinde teslim. daha hızlı olmasını isterseniz kişi sayısı çoğaltabiliriz. lütfen ayrıntı için msn ekleyiniz..

    msn: siparis@postmerkezi.com
    mail: iletisim@postmerkezi.com
    web: Post Merkezi - Web Master Birliği | Editörlük hizmetleri - Anasayfa
  • 31-01-2009, 12:48:36
    #6
    xLn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    40 ytl ye gün içinde teslim. daha hızlı olmasını isterseniz kişi sayısı çoğaltabiliriz. lütfen ayrıntı için msn ekleyiniz..
    msn: siparis@postmerkezi.com
    mail: iletisim@postmerkezi.com
    web: Post Merkezi - Web Master Birliği | Editörlük hizmetleri - Anasayfa
    Post Merkezi bile açmışsınız.Ciddi Ciddi iş haline geldi postculuk Helal olsun hayırlı işler.
  • 31-01-2009, 12:49:19
    #7
    Mys
    Üyeliği durduruldu
    35tl
  • 31-01-2009, 13:08:08
    #8
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Post Merkezi bile açmışsınız.Ciddi Ciddi iş haline geldi postculuk Helal olsun hayırlı işler.
    konuyu saptırmazsak sevinirim ama yorumuna cevap olarak, forum forum iş arayan insanlara ve fiyatları yok pahasına düşüren insanlara karşılık, normal fiyat üzerinden hızlı ve kaliteli hizmet sağlıyoruz. Bunun üzerine ekibimizdeki insanlara sıra ile iş verdiğimiz için kimsenin hakkı yenmiyor ve kazançları da o derece yükseliyor..
  • 31-01-2009, 13:13:58
    #9
    xLn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuyu saptırmazsak sevinirim ama yorumuna cevap olarak, forum forum iş arayan insanlara ve fiyatları yok pahasına düşüren insanlara karşılık, normal fiyat üzerinden hızlı ve kaliteli hizmet sağlıyoruz. Bunun üzerine ekibimizdeki insanlara sıra ile iş verdiğimiz için kimsenin hakkı yenmiyor ve kazançları da o derece yükseliyor..
    İyimisin Sen ? Kötü birşey mi dedik ? Hayırlı işler diyoruz Borçlu çıkıyoruz ya Allah'ım Ne günlere kaldık :S