JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyimisin Sen ? Kötü birşey mi dedik ? Hayırlı işler diyoruz Borçlu çıkıyoruz ya Allah'ım Ne günlere kaldık :S
berq172 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
xLn üstad yanlış anlamışsın galiba, bence JustRulz gayet iyi niyetli bir şekilde iltifat amaçlı konuşmuş. Hayırlı işler ikinize de
arkadaşlara gerekli pm ler atılmıştır, özürlerim dilenmiştir. arkadaş için lütfen konuyu daha fazla baltalamıyalım.

şimdiden hayırlı işler size.