• 27-01-2009, 15:00:20
    #1
    Arkadaşlar domaine ihtiyacım var. Yeni domain kaydına karşılık kaç post istersiniz?
  • 27-01-2009, 16:15:03
    #2
    Üyeliği durduruldu
    banada lazım.
  • 27-01-2009, 16:22:19
    #3
    Üyeliği durduruldu
    3000 posta regLerim
  • 27-01-2009, 16:25:01
    #4
    ErzincanTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3000 posta regLerim
    napıyorsunuz siz ya ihtiyacı var diye bu kadar yüksek rakamlar söylemeyin
    3000 ne demek?
  • 27-01-2009, 16:25:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    burakkocoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    napıyorsunuz siz ya ihtiyacı var diye bu kadar yüksek rakamlar söylemeyin
    3000 ne demek?
    evet ama mecburi olduğundan galiba atarım . 2000 post dedim bakalım cevap ne olacak.
  • 27-01-2009, 17:06:05
    #6
    site alıyorum demedim domain lazım dedim... kolay gelsin..

    varmı arkadaşlar?
  • 27-01-2009, 17:14:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    700 Konu..??
  • 27-01-2009, 17:25:28
    #8
    GOLDTeen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet ama mecburi olduğundan galiba atarım . 2000 post dedim bakalım cevap ne olacak.
    gel 2000 posta ben reglim ondan cevap bekleme
  • 27-01-2009, 17:34:36
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben 1500 e reglerim. 2000 çok