Kaç posta domain reglersiniz?
18
●758
- 27-01-2009, 15:00:20Arkadaşlar domaine ihtiyacım var. Yeni domain kaydına karşılık kaç post istersiniz?
- 27-01-2009, 16:25:01napıyorsunuz siz ya ihtiyacı var diye bu kadar yüksek rakamlar söylemeyinErzincanTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3000 ne demek? - 27-01-2009, 16:25:47Üyeliği durdurulduevet ama mecburi olduğundan galiba atarım . 2000 post dedim bakalım cevap ne olacak.burakkocoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2009, 17:06:05site alıyorum demedim domain lazım dedim... kolay gelsin..
varmı arkadaşlar? - 27-01-2009, 17:25:28gel 2000 posta ben reglim ondan cevap beklemeGOLDTeen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
