burakkocoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
napıyorsunuz siz ya ihtiyacı var diye bu kadar yüksek rakamlar söylemeyin
3000 ne demek?
evet ama mecburi olduğundan galiba atarım . 2000 post dedim bakalım cevap ne olacak.