Kaç posta domain reglersiniz?
18
●758
- 27-01-2009, 19:19:16arkadaşlar 100 postu 2 dolardan atıyordum isimtescilden baktım 1 yıllık 7,90 dolar yani 8 dolar diyelim .. 8 dolardan 400 post eder... siz 1k 2k dan bahsediyosunuz ???
- 27-01-2009, 19:34:34öyle ama suanda yalnızca paypalla calısıyorum... o yüzden sıkıntı dogabilir
- 27-01-2009, 22:07:29.biz domain karşılığında bende post atabilirim, isteyen kişilerin post miktarını belirtmeleri yeterli.
- 27-01-2009, 22:13:28arkadaşlar naptığınız. Sömestr geldi bunlar çocuk diyorsunuz herhalde
daha 2 ay önce 400 posta regleniyordu...
- 27-01-2009, 22:27:08Üyeliği durdurulduuctu millet kardesım uctu herkesi kendileri sanıyorlar yazık ya yazık yediniz bitirdiniz piyasayıhaylazpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
keşke bütün postcular eylem yapsa post atamasa da bize muhtac kalsalar - 27-01-2009, 22:31:03Kimsenin posta muhtaç kalacağını sanmıyorum. Serbest piyasa sonuçta, iş iki tarafında işine gelirse yapılır.
benim verebileceğim 750 konuya bir domain. olursa olur olmassa sorun değil, hata yeni site açmış geliştirmeye çalışan biri için ayrıdır sözüm yok. zevkler ve renkler tartışılmaz.. - 27-01-2009, 22:47:05vbulletin olsa açarımda diğer sistemlerin gelişmiş editörü olmadığı için çok zamanımı alır
daha 2 ay önce 400 posta regleniyordu...