• 27-01-2009, 19:19:16
    #10
    arkadaşlar 100 postu 2 dolardan atıyordum isimtescilden baktım 1 yıllık 7,90 dolar yani 8 dolar diyelim .. 8 dolardan 400 post eder... siz 1k 2k dan bahsediyosunuz ???
  • 27-01-2009, 19:21:01
    #11
    Üyeliği durduruldu
    kardeş aç bir konu 1K post 20 TL yada 15 TL diye sonra gelen parayla alırsın
  • 27-01-2009, 19:34:34
    #12
    öyle ama suanda yalnızca paypalla calısıyorum... o yüzden sıkıntı dogabilir
  • 27-01-2009, 22:07:29
    #13
    .biz domain karşılığında bende post atabilirim, isteyen kişilerin post miktarını belirtmeleri yeterli.
  • 27-01-2009, 22:09:53
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    750 konuya bir domain reglerim bende isimtescilden. ipb forum tuning sitesi.
  • 27-01-2009, 22:13:28
    #15
    arkadaşlar naptığınız. Sömestr geldi bunlar çocuk diyorsunuz herhalde daha 2 ay önce 400 posta regleniyordu...
  • 27-01-2009, 22:27:08
    #16
    Üyeliği durduruldu
    haylazpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşlar 100 postu 2 dolardan atıyordum isimtescilden baktım 1 yıllık 7,90 dolar yani 8 dolar diyelim .. 8 dolardan 400 post eder... siz 1k 2k dan bahsediyosunuz ???
    uctu millet kardesım uctu herkesi kendileri sanıyorlar yazık ya yazık yediniz bitirdiniz piyasayı

    keşke bütün postcular eylem yapsa post atamasa da bize muhtac kalsalar
  • 27-01-2009, 22:31:03
    #17
    Kimsenin posta muhtaç kalacağını sanmıyorum. Serbest piyasa sonuçta, iş iki tarafında işine gelirse yapılır.

    benim verebileceğim 750 konuya bir domain. olursa olur olmassa sorun değil, hata yeni site açmış geliştirmeye çalışan biri için ayrıdır sözüm yok. zevkler ve renkler tartışılmaz..
  • 27-01-2009, 22:47:05
    #18
    vbulletin olsa açarımda diğer sistemlerin gelişmiş editörü olmadığı için çok zamanımı alır