haylazpaylasim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arkadaşlar 100 postu 2 dolardan atıyordum isimtescilden baktım 1 yıllık 7,90 dolar yani 8 dolar diyelim .. 8 dolardan 400 post eder... siz 1k 2k dan bahsediyosunuz ???
uctu millet kardesım uctu herkesi kendileri sanıyorlar yazık ya yazık yediniz bitirdiniz piyasayı

keşke bütün postcular eylem yapsa post atamasa da bize muhtac kalsalar