• 03-06-2009, 14:48:03
    ortak çalıştık very good post
  • 03-06-2009, 14:59:15
    Üyeliği durduruldu
    GraMaj adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortak çalıştık very good post
    Teşekkürler güzel çalışmaydı.
  • 03-06-2009, 15:14:13
    Üyeliği durduruldu
    Tavsiye ederim Dürüst ve ilgili bir arkadaş daha önce çalıştık.
  • 03-06-2009, 15:28:46
    Üyeliği durduruldu
    webowner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye ederim Dürüst ve ilgili bir arkadaş daha önce çalıştık.
    Teşekkür ederim
  • 03-06-2009, 21:02:50
    Üyeliği durduruldu
    ekmen kardeşimizle bende çalışıyorum çok kaliteli içerik veriyor tekrar teşekkür ederim.
  • 04-06-2009, 00:35:17
    Üyeliği durduruldu
    komando adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ekmen kardeşimizle bende çalışıyorum çok kaliteli içerik veriyor tekrar teşekkür ederim.
    Teşekkür ederim
  • 04-06-2009, 04:56:40
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok fazla sayıda postçu ile çalıştım. Pek çoğu işlerinde düzensiz ve ilgisiz kişilerdi. Erkmen bunların aksine işini oldukça profesyonel bir şekilde,küçümsemeden yapıyor. Haklı olarak diğer postçulardan fazla ücret alması gerekirken,eşdeğer seviyede para alıyor. Herkesin tercih etmesi gereken bir arkadaş ve çok yakında bu işte tekelleşecektir. Bence şimdiden grubunu kurmalı

    Başarılar diliyorum.
  • 05-06-2009, 00:18:15
    Üyeliği durduruldu
    backdoor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla sayıda postçu ile çalıştım. Pek çoğu işlerinde düzensiz ve ilgisiz kişilerdi. Erkmen bunların aksine işini oldukça profesyonel bir şekilde,küçümsemeden yapıyor. Haklı olarak diğer postçulardan fazla ücret alması gerekirken,eşdeğer seviyede para alıyor. Herkesin tercih etmesi gereken bir arkadaş ve çok yakında bu işte tekelleşecektir. Bence şimdiden grubunu kurmalı
    Başarılar diliyorum.
    ALLAH razı olsun sağolasın güzel düşüncelerin için
  • 05-06-2009, 11:38:50
    Üyeliği durduruldu
    2 Kişi alabilirim arkadaşlar..