Çok fazla sayıda postçu ile çalıştım. Pek çoğu işlerinde düzensiz ve ilgisiz kişilerdi. Erkmen bunların aksine işini oldukça profesyonel bir şekilde,küçümsemeden yapıyor. Haklı olarak diğer postçulardan fazla ücret alması gerekirken,eşdeğer seviyede para alıyor. Herkesin tercih etmesi gereken bir arkadaş ve çok yakında bu işte tekelleşecektir. Bence şimdiden grubunu kurmalı

Başarılar diliyorum.
ALLAH razı olsun sağolasın güzel düşüncelerin için