• 16-06-2009, 12:43:23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    https://www.r10.net/verenler/394046-f...ecek-acil.html
    İlgilenir misin kardeşim?
  • 16-06-2009, 18:57:32
    Üyeliği durduruldu
    Cartoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kardeşim şu an ilgilenemem teşekkürler teklifin için yinede..

    Power sub. yandı onu yaptırmadan işlere dönemicem sanırım 1-2 güne gelirim hayırlısıyla..

    İNAKTİF
  • 19-06-2009, 15:15:09
    Üyeliği durduruldu
    Kısmetse bugün alıyorum makinayı cafe den kurtuluş günüm

    2 güne kadar ara verdiğim işlerime başlayacağım Teşekkürler anlayışınız için.
  • 20-06-2009, 01:13:56
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşla anlasıldı
  • 20-06-2009, 01:29:17
    Üyeliği durduruldu
    yalandolanplan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşla anlasıldı
    Hayırlı olsun
  • 20-06-2009, 16:46:46
    Üyeliği durduruldu
    Konu ve kampanyalarım aktiftir.
  • 20-06-2009, 17:51:00
    Üyeliği durduruldu
    Erkmen r10'da gördüğüm en kaliteli postçu Hayırlı işler erkmen En kaliteli postçu yazıyorya gerçektende haklısın
  • 20-06-2009, 18:25:57
    Üyeliği durduruldu
    Serdal_Altundal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Erkmen r10'da gördüğüm en kaliteli postçu Hayırlı işler erkmen En kaliteli postçu yazıyorya gerçektende haklısın

    Teşekkür ederim
  • 21-06-2009, 00:44:49
    Üyeliği durduruldu
    Pazartesi tüm işlere son sürat devam arkadaşlar