• 25-06-2008, 13:56:21
    #19
    Hijran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saygısızlık mı? arkadaşım kendi emeğin mi? Afedersin ağzımı bozduracaksın 12 saat asgeri ücretli çalışan birsürü insan var. 6-7 saatte 25 ytl kazanmışsın otur şükret eğer kendi yaptığın içerikse istediğin fiyatı söylersin 25 ytlden fazla kimse gelipte teklif vermesin boş boş yorumlarda yapmayın. isteyen işi alır istemeyen almaz.
    +100 doğru söze ne denir ?

    Ayrıyeten bi takım değişim icerisine giren post cu arkadaşlarım siz inanıyomusunuz yada nekadar güveniyorsunuz. Forum ana konusunda xx fiyattan aşşağı yapmam deyipte özelde o xx fiyatın cok cok altında olan fiyatlar veriliyor. Rahat olun herkezin iş yapacağı bi adam vardır. KİMSE bulunmaz hit kumaşıda değildir.
  • 25-06-2008, 14:02:18
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Biz tespit ederiz arkadaşım sen kafanı takma bu tür olaylara öyle biri olursa biz gerekeni yaparız sn kafanı yorma. ilgin için teşekkürler...
  • 25-06-2008, 14:10:15
    #21
    CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz tespit ederiz arkadaşım sen kafanı takma bu tür olaylara öyle biri olursa biz gerekeni yaparız sn kafanı yorma. ilgin için teşekkürler...
    konu sahibi arkadaştan özür dileyerek son postumu atıyorum. Nasıl tesbit edeceksin(iz) yada napabileceksiniz? Post'cu kimse sizin ( topluluğunuzun ) belirttiği fiyatta iş yapmak zorunda mıdır ? Yada gene dediğim gibi napabileceksiniz Hekez istediği fiyattan atar 500 e de atar 5 lirayada. Ha nasibinde vardın ii paralar kazanan bir adam bulur 100 konuyu 50 liraya atar onu tartışmıyorum. Neyse size başarılır sizin dediğiniz gibi olur hiç olmassa bizde ( forum sahipleri olarak ) kendimiz atmaya başlarız..

    Not : Konu sahibi arkadaş istersen konumu silebilirim.
  • 25-06-2008, 14:14:17
    #22
    ilgin için teşekkürler böyle öz eleştrilere saygı duyuyoruz kolay gelsin.
  • 25-06-2008, 14:25:23
    #23
    Üyeliği durduruldu
    papatyam nickli arkadaş almıştır işi.