CoRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz tespit ederiz arkadaşım sen kafanı takma bu tür olaylara öyle biri olursa biz gerekeni yaparız sn kafanı yorma. ilgin için teşekkürler...
konu sahibi arkadaştan özür dileyerek son postumu atıyorum. Nasıl tesbit edeceksin(iz) yada napabileceksiniz? Post'cu kimse sizin ( topluluğunuzun ) belirttiği fiyatta iş yapmak zorunda mıdır ? Yada gene dediğim gibi napabileceksiniz Hekez istediği fiyattan atar 500 e de atar 5 lirayada. Ha nasibinde vardın ii paralar kazanan bir adam bulur 100 konuyu 50 liraya atar onu tartışmıyorum. Neyse size başarılır sizin dediğiniz gibi olur hiç olmassa bizde ( forum sahipleri olarak ) kendimiz atmaya başlarız..

Not : Konu sahibi arkadaş istersen konumu silebilirim.