Hijran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
saygısızlık mı? arkadaşım kendi emeğin mi? Afedersin ağzımı bozduracaksın 12 saat asgeri ücretli çalışan birsürü insan var. 6-7 saatte 25 ytl kazanmışsın otur şükret eğer kendi yaptığın içerikse istediğin fiyatı söylersin 25 ytlden fazla kimse gelipte teklif vermesin boş boş yorumlarda yapmayın. isteyen işi alır istemeyen almaz.
+100 doğru söze ne denir ?

Ayrıyeten bi takım değişim icerisine giren post cu arkadaşlarım siz inanıyomusunuz yada nekadar güveniyorsunuz. Forum ana konusunda xx fiyattan aşşağı yapmam deyipte özelde o xx fiyatın cok cok altında olan fiyatlar veriliyor. Rahat olun herkezin iş yapacağı bi adam vardır. KİMSE bulunmaz hit kumaşıda değildir.