• 14-01-2013, 16:41:00
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Selam Arkadaşlar; Heralde temayı yapalı 8-9 Ay kadar oldu.
    Kendi işim için hazırlamıştım ancak sonra çeşitli sebeplerden işi iptal etmek durumunda kaldık.

    Çoğunuz anlamayacağı veya anlamak istemeyeceği için detaylı olarak açıklayayım;

    * Tema 100 - 200 Kişiye değil sadece 1 kişiye satılacak
    * Tema hiçbir sitede kullanılmıyor | Kullanılmayacak
    * Tema benden başka hiç kimsede bulunmuyor
    * Soru: X sitesinde pro temalar var 30 Dolara neden bu kadar fiyatlı?
    Cevap : X sitesindeki temayı sadece ben kullanacağım satışı kapatın bana satın derseniz fiyatla 30 dolardan değil,1000-2000 dolardan başlıyor.

    Tabi ki bakkal ahmet efendinin veya manav mehmet efendinin para ödeyip kullanacağı bir tema değil, piyasada marka yapmak isteyen, orjinal işler için bire bir ki zaten işi bilenler fark edecektir..



    Gereksiz/alakasız/baltalıyıcı yorumları kendinize saklamayın gayet de post altına atabilirsiniz, zaten benim gibi düşünen müşteriyi etkilemeyecektir, post güncel kalacaktır işime gelir.

    Tema Demosu için tıklayın

    Notlar: Tema demoda göründüğü gibi kurulacaktır teslim edilecektir

    Fiyat : 450 TL

    Forum dışı için : info@plustre.com 'a mail atabilirsiniz.

    İyi forumlar
  • 16-01-2013, 04:10:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Hocam Bir Opencart ile uğraşan biri olarak tavsiyede bulunim. Tek bir kişiye satacağınız halde temanızın hiç bir yönden ederi yok. Default temada yaptığınız 2 değişikliğe 450 TL biraz fazla.

    Ve adamların tek kişiye sattıkları 1000 TL lik temalar ise. Görsellik, Admin Panel, Özellikler bakımından fazlasıyla + sı var yani. Şimdiden iyi satışlar.
  • 24-01-2013, 17:54:16
    #3
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bir Opencart ile uğraşan biri olarak tavsiyede bulunim. Tek bir kişiye satacağınız halde temanızın hiç bir yönden ederi yok. Default temada yaptığınız 2 değişikliğe 450 TL biraz fazla.

    Ve adamların tek kişiye sattıkları 1000 TL lik temalar ise. Görsellik, Admin Panel, Özellikler bakımından fazlasıyla + sı var yani. Şimdiden iyi satışlar.
    Aynen katılıyorum. Hayırlı satışlar
  • 25-01-2013, 18:06:46
    #4
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Bir Opencart ile uğraşan biri olarak tavsiyede bulunim. Tek bir kişiye satacağınız halde temanızın hiç bir yönden ederi yok. Default temada yaptığınız 2 değişikliğe 450 TL biraz fazla.

    Ve adamların tek kişiye sattıkları 1000 TL lik temalar ise. Görsellik, Admin Panel, Özellikler bakımından fazlasıyla + sı var yani. Şimdiden iyi satışlar.
    Adam haklı beyler.
  • 27-01-2013, 00:10:44
    #5
    tema kesınlıkle ya bedava temada yada ***** tema daha önce gördüm . buna yemin ederim.

    bakkal ahmet abı degıl de metin abi için yapılmış özel tema değil mi

    bizde yapıyoruz da özel tema böyle iki renk degıstır isler değil.

    bu arada lise kaçtasın sen ? belkide orta okuldur.

    İnsanları kandırmaya , kazıklamaya çalışma lütfen.
  • 27-01-2013, 00:38:23
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu temanın Aynısın Bi yerde Gördüm Sanırım Mavisiydi,
  • 28-01-2013, 20:41:57
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kopekbahcesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema kesınlıkle ya bedava temada yada ***** tema daha önce gördüm . buna yemin ederim.

    bakkal ahmet abı degıl de metin abi için yapılmış özel tema değil mi

    bizde yapıyoruz da özel tema böyle iki renk degıstır isler değil.

    bu arada lise kaçtasın sen ? belkide orta okuldur.

    İnsanları kandırmaya , kazıklamaya çalışma lütfen.

    25 Yaşındayım lütfen saygılı olunuz aynısının mavisi demişsiniz , link alabilirmiyim? Bahsettiğim gibi herşey kimseye yalan vb söylemedim. Kazıklamayada çalışmadım. bahsettiğim gibi öyle olsa alt yapısını kullandığım temanın ismini değiştirip, css dosyasını oraya yönlendirirdim.Kimse de çıkıp x teması diyemezdi, lütfen mantıklı olalım, Söylediğim herşey gerçekti. Daha önce 7-8 ay kadar önce siteyi açmadan temayı hazırladığımda, gösterdiğim bir arkadaş bana sat demişti, satmamıştım. Daha sonra işime yaramayınca satışa koyayım dedim. Eleştiriler için teşekkürler ancak saygı çerçevesinde olursa sevinirim. İyi forumlar
  • 28-01-2013, 21:02:16
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Hayırlı satışlar olsun
  • 25-02-2013, 17:00:26
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Satın almak istiyorum, hesap numaranızı iletirmisiniz?
    Şaka şaka, ne bu bee