Selam Arkadaşlar; Heralde temayı yapalı 8-9 Ay kadar oldu.
Kendi işim için hazırlamıştım ancak sonra çeşitli sebeplerden işi iptal etmek durumunda kaldık.
Çoğunuz anlamayacağı veya anlamak istemeyeceği için detaylı olarak açıklayayım;
* Tema 100 - 200 Kişiye değil sadece 1 kişiye satılacak
* Tema hiçbir sitede kullanılmıyor | Kullanılmayacak
* Tema benden başka hiç kimsede bulunmuyor
* Soru: X sitesinde pro temalar var 30 Dolara neden bu kadar fiyatlı?
Cevap : X sitesindeki temayı sadece ben kullanacağım satışı kapatın bana satın derseniz fiyatla 30 dolardan değil,1000-2000 dolardan başlıyor.
Tabi ki bakkal ahmet efendinin veya manav mehmet efendinin para ödeyip kullanacağı bir tema değil, piyasada marka yapmak isteyen, orjinal işler için bire bir ki zaten işi bilenler fark edecektir..
Gereksiz/alakasız/baltalıyıcı yorumları kendinize saklamayın gayet de post altına atabilirsiniz, zaten benim gibi düşünen müşteriyi etkilemeyecektir, post güncel kalacaktır işime gelir.
Tema Demosu için tıklayın
Notlar: Tema demoda göründüğü gibi kurulacaktır teslim edilecektir
Fiyat : 450 TL
Forum dışı için : info@plustre.com 'a mail atabilirsiniz.
İyi forumlar
Satılık Opencart Teması
9
●1.449
- 16-01-2013, 04:10:06Üyeliği durdurulduHocam Bir Opencart ile uğraşan biri olarak tavsiyede bulunim. Tek bir kişiye satacağınız halde temanızın hiç bir yönden ederi yok. Default temada yaptığınız 2 değişikliğe 450 TL biraz fazla.
Ve adamların tek kişiye sattıkları 1000 TL lik temalar ise. Görsellik, Admin Panel, Özellikler bakımından fazlasıyla + sı var yani. Şimdiden iyi satışlar. - 24-01-2013, 17:54:16Aynen katılıyorum. Hayırlı satışlarOkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-01-2013, 18:06:46Adam haklı beyler.OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2013, 00:10:44tema kesınlıkle ya bedava temada yada ***** tema daha önce gördüm . buna yemin ederim.
bakkal ahmet abı degıl de metin abi için yapılmış özel tema değil mi
bizde yapıyoruz da özel tema böyle iki renk degıstır isler değil.
bu arada lise kaçtasın sen ? belkide orta okuldur.
İnsanları kandırmaya , kazıklamaya çalışma lütfen. - 28-01-2013, 20:41:57Üyeliği durduruldukopekbahcesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
25 Yaşındayım lütfen saygılı olunuz aynısının mavisi demişsiniz , link alabilirmiyim? Bahsettiğim gibi herşey kimseye yalan vb söylemedim. Kazıklamayada çalışmadım. bahsettiğim gibi öyle olsa alt yapısını kullandığım temanın ismini değiştirip, css dosyasını oraya yönlendirirdim.Kimse de çıkıp x teması diyemezdi, lütfen mantıklı olalım, Söylediğim herşey gerçekti. Daha önce 7-8 ay kadar önce siteyi açmadan temayı hazırladığımda, gösterdiğim bir arkadaş bana sat demişti, satmamıştım. Daha sonra işime yaramayınca satışa koyayım dedim. Eleştiriler için teşekkürler ancak saygı çerçevesinde olursa sevinirim. İyi forumlar