kopekbahcesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema kesınlıkle ya bedava temada yada ***** tema daha önce gördüm . buna yemin ederim.

bakkal ahmet abı degıl de metin abi için yapılmış özel tema değil mi

bizde yapıyoruz da özel tema böyle iki renk degıstır isler değil.

bu arada lise kaçtasın sen ? belkide orta okuldur.

İnsanları kandırmaya , kazıklamaya çalışma lütfen.

25 Yaşındayım lütfen saygılı olunuz aynısının mavisi demişsiniz , link alabilirmiyim? Bahsettiğim gibi herşey kimseye yalan vb söylemedim. Kazıklamayada çalışmadım. bahsettiğim gibi öyle olsa alt yapısını kullandığım temanın ismini değiştirip, css dosyasını oraya yönlendirirdim.Kimse de çıkıp x teması diyemezdi, lütfen mantıklı olalım, Söylediğim herşey gerçekti. Daha önce 7-8 ay kadar önce siteyi açmadan temayı hazırladığımda, gösterdiğim bir arkadaş bana sat demişti, satmamıştım. Daha sonra işime yaramayınca satışa koyayım dedim. Eleştiriler için teşekkürler ancak saygı çerçevesinde olursa sevinirim. İyi forumlar