tema kesınlıkle ya bedava temada yada ***** tema daha önce gördüm . buna yemin ederim.
bakkal ahmet abı degıl de metin abi için yapılmış özel tema değil mi
bizde yapıyoruz da özel tema böyle iki renk degıstır isler değil.
bu arada lise kaçtasın sen ? belkide orta okuldur.
İnsanları kandırmaya , kazıklamaya çalışma lütfen.