OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Bir Opencart ile uğraşan biri olarak tavsiyede bulunim. Tek bir kişiye satacağınız halde temanızın hiç bir yönden ederi yok. Default temada yaptığınız 2 değişikliğe 450 TL biraz fazla.

Ve adamların tek kişiye sattıkları 1000 TL lik temalar ise. Görsellik, Admin Panel, Özellikler bakımından fazlasıyla + sı var yani. Şimdiden iyi satışlar.
Aynen katılıyorum. Hayırlı satışlar