Anket OpenCart mı ? PrestaShop mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 88
OpenCart mı ? PrestaShop mı?
OpenCart
%56,82 (50 Oy)
PrestaShop
%34,09 (30 Oy)
Diğer
%9,09 (8 Oy)
  • 08-01-2011, 02:00:25
    #1
    E Ticaret İçin OpenCart mı ? PrestaShop mı daha iyi ? her yönden ?
  • 08-01-2011, 02:01:06
    #2
    Opencart kullandım, tavsiye ederim.
    Sistemi gayet basit.
  • 08-01-2011, 02:02:09
    #3
    Opencart kullandım kullanımı basit
  • 09-01-2011, 02:02:27
    #4
    OpenCart tavsiye ederim prestashop kurdum bir süre tasarımlara başladım çok sıkıntı yaşadım yeni başlayacak olanlara kesinlikle OpenCart tavsiye ederim seçenekleri prestashop'a göre daha fazla ve tr destek siteleri daha aktif presta shop'a göre.
  • 12-01-2011, 18:59:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Prestashop derim. ilk basta zor gelir ama kullanim kolayligi cok mukkemel ve calisma alani yeterince veriyor, kolay modifiye ediliyor. SEO su da mukemmel
  • 13-01-2011, 01:33:26
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Opencart kullandım fena değil ama temaları kıt.Presta ise sağlam bir tema yapıldığı takdirde harika sistem.
  • 14-01-2011, 05:41:20
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Opencart dan şaşma derim presta yı kurdum 2 haftadır uğraşıyorum hiç bişy yapamadım şuanda opencart la lcd satış bu siteyi kurdum gayet güzel
  • 14-01-2011, 09:25:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    presta yı kurdum 2 haftadır uğraşıyorum hiç bişy yapamadım
    bende opencart kurdum 2 yil once ve sizin gib i1 ay ugrastim bir sey yapamadim. prestashop kurdum, 1 ay icinde site calisir durumda geldi, sorunsuz (:

    metropol yayinlari


    Demek istedigim, kisisel yetenegi bir kenara birakip scriptlerin yeteneklerini konusalim.
  • 08-11-2012, 00:36:54
    #9
    Ben de ilk önce Prestashop ile başlamıştım ama google aramalarına "prestashop ile yapılmıştır" yazısı çıkıyordu. Ayrıca favicon ico'sunu da ne yaptımsa değiştirememiştim. Müşterim de o favicon ico'ya takmıştı sonra opencart kurdum. Bence Opencart bi başka...