Anket OpenCart mı ? PrestaShop mı?
Toplam Katılımcı Sayısı: 88
OpenCart mı ? PrestaShop mı?
OpenCart
%56,82 (50 Oy)
PrestaShop
%34,09 (30 Oy)
Diğer
%9,09 (8 Oy)
  • 09-11-2012, 21:17:36
    #10
    konuyu gördüm direk oy vermek için girdim OpenCart bir başka
  • 16-04-2013, 13:06:21
    #11
    Albos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Prestashop derim. ilk basta zor gelir ama kullanim kolayligi cok mukkemel ve calisma alani yeterince veriyor, kolay modifiye ediliyor. SEO su da mukemmel
    Şiddetle katılıyorum !
    nasıl bir cümle oldu bu böyle ?

    Alışana kadar hapishane gibi gelir, alıştıktan sonra denizde değil, okyanusta olduğunuzu fark edeceksiniz.
    Seo konusunda da oldukça başarılıdır!

    Bol kazançlar

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 13:06:21 -->-> Daha önceki mesaj 12:49:38 --

    etkidizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de ilk önce Prestashop ile başlamıştım ama google aramalarına "prestashop ile yapılmıştır" yazısı çıkıyordu. Ayrıca favicon ico'sunu da ne yaptımsa değiştirememiştim. Müşterim de o favicon ico'ya takmıştı sonra opencart kurdum. Bence Opencart bi başka...
    Bundan dolayı mı OpenCart 'ı tavsiye ediyorsunuz yani )

    Index.php 'nin meta ayarlarından, tanıtım yazısını düzenlerseniz, Google kaydını çözebilirsiniz.
    Favicon için de anadizinde bulunan favicon dosyasını düzenleyip, tarayıcı önbelleğini temizlerseniz bu sorun da çözülür ayrıca bu gibi sorunlar, PrestaShop sorunu değil, genel site çalışma sorunudur.

    kolay gelsin
  • 16-04-2013, 13:11:11
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Opencart tek geçerim!
    Gerek kod yapısı, gerek işlevsellik ve gerek destek anlamında tektir!
  • 23-03-2015, 14:13:52
    #13
    Prestashop görsellik ve işlevsellik açısından daha güzel, tek eksiği Türkçe forumların yetersizliği. Ama orta seviye İngilizceyle işinizi çok rahat görebilirsiniz.