Ben de ilk önce Prestashop ile başlamıştım ama google aramalarına "prestashop ile yapılmıştır" yazısı çıkıyordu. Ayrıca favicon ico'sunu da ne yaptımsa değiştirememiştim. Müşterim de o favicon ico'ya takmıştı sonra opencart kurdum. Bence Opencart bi başka...