F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
presta yı kurdum 2 haftadır uğraşıyorum hiç bişy yapamadım
bende opencart kurdum 2 yil once ve sizin gib i1 ay ugrastim bir sey yapamadim. prestashop kurdum, 1 ay icinde site calisir durumda geldi, sorunsuz (:

metropol yayinlari


Demek istedigim, kisisel yetenegi bir kenara birakip scriptlerin yeteneklerini konusalim.