Merhabalar,
Haftalardır aradığımız, bulamadığımız bir web servis kaldı. R10 da dahi bulamadık. Nebim entegrasyonu için Web Servis kullanmamız gerek, nasıl yapacağız acaba bunu OpenCart'da bilen birileri var mı?
OpenCart Web Servisi Yokmu??
4
●295
- 10-09-2015, 15:26:07Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.OC 2 içerisinde kendine ait api sistemi mevcut yönetime erişmek için pm atın yardımcı olalım.M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca Nebim,Netsis,Vega muhasebe entegrasyonlarınıda yapmaktayız. - 10-09-2015, 15:28:38Üyeliği durdurulduNebim entegrasyonunu kaça yapıyorsunuz ?tiesto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 10-09-2015, 15:32:51Bilgilendirme gönderildi.kirsehirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle