tiesto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
OC 2 içerisinde kendine ait api sistemi mevcut yönetime erişmek için pm atın yardımcı olalım.
Ayrıca Nebim,Netsis,Vega muhasebe entegrasyonlarınıda yapmaktayız.
Nebim entegrasyonunu kaça yapıyorsunuz ?