Merhabalar,

Haftalardır aradığımız, bulamadığımız bir web servis kaldı. R10 da dahi bulamadık. Nebim entegrasyonu için Web Servis kullanmamız gerek, nasıl yapacağız acaba bunu OpenCart'da bilen birileri var mı?