M2P adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

Haftalardır aradığımız, bulamadığımız bir web servis kaldı. R10 da dahi bulamadık. Nebim entegrasyonu için Web Servis kullanmamız gerek, nasıl yapacağız acaba bunu OpenCart'da bilen birileri var mı?
OC 2 içerisinde kendine ait api sistemi mevcut yönetime erişmek için pm atın yardımcı olalım.
Ayrıca Nebim,Netsis,Vega muhasebe entegrasyonlarınıda yapmaktayız.