• 27-07-2015, 20:08:26
    #1
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    Bildiğiniz gibi opencart için 1.5.6 ve 2.0 sürümleri mevcut. Hangi sürümü kullanmanı önerirsiniz? Hangi sürüm daha stabildir?
  • 27-07-2015, 20:21:45
    #2
    Üyeliği durduruldu
    2.x versiyonda iyileştirmeler ve responsive admin panel ile standart tema dışında Türkiyeyi etkileyen pek geliştirme olmadı. Modüller de yavaş yavaş 2.x e adapte ediliyor.

    1.5 serisinde çok fazla forum paylaşımı yapıldığından kendiniz ilerleyecekseniz bu versiyondan başlamanızı tavsiye ederim. Ama yok ben herşeyin parasını verir yaptırırım gibi düşünceniz var ise iki versiyon arasından son sürüm birini yükleyin.
  • 27-07-2015, 20:45:48
    #3
    YRG
    Üyeliği durduruldu
    anladım hocam. 1.5 kullanmak daha iyi anlaşılan. panel vs havalı diye 2 ile kasmanın anlamı yok gibi.
  • 27-07-2015, 22:20:16
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    YRG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    anladım hocam. 1.5 kullanmak daha iyi anlaşılan. panel vs havalı diye 2 ile kasmanın anlamı yok gibi.
    Panel havalı diye kasmayamı gerek yok ? Hiç düşünmeden son versiyonunu kullanın ilerde zorunlu olarak 2.x e geçiş yapmayı düşüneceksiniz zaten,2.x ile api sistemi de geldi kendi içerisinde ve google seo uyumu meta title giriş yerleri vs vs.Controller yapısındaki bazı veriler view de çalışmıyor artık daha düzene girmiş bir şekilde. Tavsiyem 2.x yönündendir son versiyonu kurunuz.Destek sıkıntısı olursa pm gönderebilirsiniz.
  • 27-07-2015, 23:44:29
    #5
    Ben de 1.5.6 öneririm.
    2.0 kurduğumda çok büyük sıkıntılar yaşadım. En basiti, ödeme modüllerinde bile rahat bulamazsınız, bulduğunuzda tam çalışmayabilir.

    Oturmuş sürüm kullanmak, her zaman için ticari projelerde daha mantıklı olacaktır.

    Ancak, denemek, tanımak, kendinizi geliştirmek için kuruyorsanız 2.0 kurarak testleri yapabiilrsiniz.

    Saygılarımla,