2.x versiyonda iyileştirmeler ve responsive admin panel ile standart tema dışında Türkiyeyi etkileyen pek geliştirme olmadı. Modüller de yavaş yavaş 2.x e adapte ediliyor.

1.5 serisinde çok fazla forum paylaşımı yapıldığından kendiniz ilerleyecekseniz bu versiyondan başlamanızı tavsiye ederim. Ama yok ben herşeyin parasını verir yaptırırım gibi düşünceniz var ise iki versiyon arasından son sürüm birini yükleyin.