Ben de 1.5.6 öneririm.
2.0 kurduğumda çok büyük sıkıntılar yaşadım. En basiti, ödeme modüllerinde bile rahat bulamazsınız, bulduğunuzda tam çalışmayabilir.

Oturmuş sürüm kullanmak, her zaman için ticari projelerde daha mantıklı olacaktır.

Ancak, denemek, tanımak, kendinizi geliştirmek için kuruyorsanız 2.0 kurarak testleri yapabiilrsiniz.

Saygılarımla,