YRG adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
anladım hocam. 1.5 kullanmak daha iyi anlaşılan. panel vs havalı diye 2 ile kasmanın anlamı yok gibi.
Panel havalı diye kasmayamı gerek yok ? Hiç düşünmeden son versiyonunu kullanın ilerde zorunlu olarak 2.x e geçiş yapmayı düşüneceksiniz zaten,2.x ile api sistemi de geldi kendi içerisinde ve google seo uyumu meta title giriş yerleri vs vs.Controller yapısındaki bazı veriler view de çalışmıyor artık daha düzene girmiş bir şekilde. Tavsiyem 2.x yönündendir son versiyonu kurunuz.Destek sıkıntısı olursa pm gönderebilirsiniz.