• 16-06-2015, 15:09:18
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Arkadaşlar opencart versiyon konusu bugünekadar çok kez tartışıldı belki ama yakın tarihli bir konu bulamadım.
    Sistemimi sil baştan kuruyorum, modül sıkıntım olmayacağını düşünürekten 2 versiyonuna geçmek istiyorum. Sizce çok sıkıntı çekermiyim ?? Tam olarak neyi tavsiye edersiniz ? Teşekkürler
  • 16-06-2015, 15:18:41
    #2
    Üyeliği durduruldu
    babutsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar opencart versiyon konusu bugünekadar çok kez tartışıldı belki ama yakın tarihli bir konu bulamadım.
    Sistemimi sil baştan kuruyorum, modül sıkıntım olmayacağını düşünürekten 2 versiyonuna geçmek istiyorum. Sizce çok sıkıntı çekermiyim ?? Tam olarak neyi tavsiye edersiniz ? Teşekkürler
    1.5.6.4 versiyonunu kullanılması tavsiye edilir. 2.0 versiyonlarında daha hatalar mevcut düzeltmiyorlar mı düzeltiyorlar ama zaman alıyor. En güncel versiyon her zaman iyidir, fakat hatalarla mevcuttur. Şuan piyasada en çok kullanılan 1.5.6.4 versiyonudur. Modül sıkıntısı da kolay kolay çekeceğini sanmam.
  • 16-06-2015, 15:33:03
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    babutsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar opencart versiyon konusu bugünekadar çok kez tartışıldı belki ama yakın tarihli bir konu bulamadım.
    Sistemimi sil baştan kuruyorum, modül sıkıntım olmayacağını düşünürekten 2 versiyonuna geçmek istiyorum. Sizce çok sıkıntı çekermiyim ?? Tam olarak neyi tavsiye edersiniz ? Teşekkürler
    Opencart'ın son versiyonunu kullanmanızı tavsiye etmekteyim,1.5.x te seo için bulunan eksiklikler 2.x te düzeltildi ve panelden modül yükleme gibi seçenekler getirildi,admin panelinde responsive şeklinde olması daha cazip kılmaktadır,son sürümü kullanınız sıkıntı çekmezsiniz çünkü şu an çoğu modül 2.0'a uyarlandı.Opencart 2.x a api sistemide eklendi bununla istediğniz e-ticaret sistemini kendi sitenize entegre edebilir,istediğiniz şekilde uygulama geliştirebilirsiniz.Bundan sonra 2.x'e göre daha çok geliştirme yapılacaktır.2.x te sıkıntı çekeceğiniz bir durum olursa pm atın
  • 16-06-2015, 16:34:16
    #4
    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5.6.4 versiyonunu kullanılması tavsiye edilir. 2.0 versiyonlarında daha hatalar mevcut düzeltmiyorlar mı düzeltiyorlar ama zaman alıyor. En güncel versiyon her zaman iyidir, fakat hatalarla mevcuttur. Şuan piyasada en çok kullanılan 1.5.6.4 versiyonudur. Modül sıkıntısı da kolay kolay çekeceğini sanmam.
    tavsiyeniz için teşekkür ediyorum

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:34:16 -->-> Daha önceki mesaj 16:30:30 --

    OkyanusMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1.5.6.4 versiyonunu kullanılması tavsiye edilir. 2.0 versiyonlarında daha hatalar mevcut düzeltmiyorlar mı düzeltiyorlar ama zaman alıyor. En güncel versiyon her zaman iyidir, fakat hatalarla mevcuttur. Şuan piyasada en çok kullanılan 1.5.6.4 versiyonudur. Modül sıkıntısı da kolay kolay çekeceğini sanmam.
    tiesto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Opencart'ın son versiyonunu kullanmanızı tavsiye etmekteyim,1.5.x te seo için bulunan eksiklikler 2.x te düzeltildi ve panelden modül yükleme gibi seçenekler getirildi,admin panelinde responsive şeklinde olması daha cazip kılmaktadır,son sürümü kullanınız sıkıntı çekmezsiniz çünkü şu an çoğu modül 2.0'a uyarlandı.Opencart 2.x a api sistemide eklendi bununla istediğniz e-ticaret sistemini kendi sitenize entegre edebilir,istediğiniz şekilde uygulama geliştirebilirsiniz.Bundan sonra 2.x'e göre daha çok geliştirme yapılacaktır.2.x te sıkıntı çekeceğiniz bir durum olursa pm atın
    Tavsiyeniz için teşekkür ederim, yeni kurulum yaptığım için bir süre sonra versiyon değişimi yaşamak istemem, destek bulabildiğim sürece 2 yi yüklemek mantıklı geldi. Tekrardan teşekkürler