babutsa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar opencart versiyon konusu bugünekadar çok kez tartışıldı belki ama yakın tarihli bir konu bulamadım.
Sistemimi sil baştan kuruyorum, modül sıkıntım olmayacağını düşünürekten 2 versiyonuna geçmek istiyorum. Sizce çok sıkıntı çekermiyim ?? Tam olarak neyi tavsiye edersiniz ? Teşekkürler
Opencart'ın son versiyonunu kullanmanızı tavsiye etmekteyim,1.5.x te seo için bulunan eksiklikler 2.x te düzeltildi ve panelden modül yükleme gibi seçenekler getirildi,admin panelinde responsive şeklinde olması daha cazip kılmaktadır,son sürümü kullanınız sıkıntı çekmezsiniz çünkü şu an çoğu modül 2.0'a uyarlandı.Opencart 2.x a api sistemide eklendi bununla istediğniz e-ticaret sistemini kendi sitenize entegre edebilir,istediğiniz şekilde uygulama geliştirebilirsiniz.Bundan sonra 2.x'e göre daha çok geliştirme yapılacaktır.2.x te sıkıntı çekeceğiniz bir durum olursa pm atın