Arkadaşlar opencart versiyon konusu bugünekadar çok kez tartışıldı belki ama yakın tarihli bir konu bulamadım.
Sistemimi sil baştan kuruyorum, modül sıkıntım olmayacağını düşünürekten 2 versiyonuna geçmek istiyorum. Sizce çok sıkıntı çekermiyim ?? Tam olarak neyi tavsiye edersiniz ? Teşekkürler
1.5.6.4 versiyonunu kullanılması tavsiye edilir. 2.0 versiyonlarında daha hatalar mevcut düzeltmiyorlar mı düzeltiyorlar ama zaman alıyor. En güncel versiyon her zaman iyidir, fakat hatalarla mevcuttur. Şuan piyasada en çok kullanılan 1.5.6.4 versiyonudur. Modül sıkıntısı da kolay kolay çekeceğini sanmam.