Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Arkadaşlar opencart versiyon konusu bugünekadar çok kez tartışıldı belki ama yakın tarihli bir konu bulamadım.
Sistemimi sil baştan kuruyorum, modül sıkıntım olmayacağını düşünürekten 2 versiyonuna geçmek istiyorum. Sizce çok sıkıntı çekermiyim ?? Tam olarak neyi tavsiye edersiniz ? Teşekkürler