• 07-02-2010, 16:26:54
    Yeni şifremi aldım. Desteğiniz için çok teşekkürler. İyi çalışmalar.
  • 07-02-2010, 17:10:23
    Platin üye
    fzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba
    programı açınca gelen kodu yollarsnaız yardımcı olurum...
    Ayda bir format atıyorum. Size ayıp olmasın diye artık yeni lisans anahtarı soramıyorum. Programı kullanmayı bıraktım

    Keşke başka bir lisans yöntemi olsa. benim gibi düzenli format atanlar sürekli sizi bulmak durumundalar çünkü.
  • 07-02-2010, 18:15:54
    sorabilrisiniz sormanızda sakınca yok. hatta pm ile de yollayabilrisin ben pm e baktığımda yanıtlarım.

    dediğiniz gibi bir lisans yöntemi yapacağım web üzerindne kayıt kodunu yazacasınız sistem kontrol edecek ve bilgilerin doğru olduğunu anlarsa yeni kayıt kodunu size verecek..
  • 07-02-2010, 18:22:02
    Üyeliği durduruldu
    Kullanan varmı memnun kalan ?
  • 07-02-2010, 18:22:36
    memnun kalmayana rastlamadım
  • 08-02-2010, 00:14:19
    Üyeliği durduruldu
    Ben kullanıyorum çok da memnunum herhangi bir problem ile karşılaşmadım.Domainlerle uğraşıyorsanız almanızı tavsiye ederim.
  • 08-02-2010, 00:18:04
    WebTwins adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben kullanıyorum çok da memnunum herhangi bir problem ile karşılaşmadım.Domainlerle uğraşıyorsanız almanızı tavsiye ederim.
    teşekkürler
  • 09-03-2010, 01:42:59
    deneyelim bende bole bir şey arıyordum
  • 29-03-2010, 01:58:41
    duyuru: programın 3. sürümü çıkmak üzeredir.

    ücreti: 50 tl olacaktır. (bir sonraki güncelleme ücretsiz)

    bir önceki sürümü alanlar (v0.2 = 40 tl) ücretsiz yeni sürüm verilecektir.


    ilk sürümü alanlar (v0.1 = 30 tl) 20 tl karşılığında yeni sürümü alabileceklerdir. (bir sonraki güncelleme ücretsiz)