• 29-03-2010, 10:38:04
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    işe yaramaz çünkü kaliteli domainler düşer düsmez botlar tarafından kaydediliyor...programla olacak iş değil bence sağlam backorder firmaları ile çalışmak en iyisi.. Domainleir takip edecem diyor isenin buyrun size web adresi http://savespell.com..

    genellikle domainler akşam 9 dan sonra düşüyor..Programa para vermenize gerek yok..

    TERİMLER-----

    expiring: süresi sona eriyor
    available: müsait
    expired: süresi doldu
    taken: alınmış-alınan
    free: alınabilir-serbest


    Kolay gele:=)
  • 29-03-2010, 10:40:52
    yok yarıyor. her domaine backorder yapmıyolar
  • 29-03-2010, 11:10:57
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    fzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yarıyor. her domaine backorder yapmıyolar

    sıradan domainlere evt backorder yapmıyorlar mesela inebolu.net alamadım ben bot kaptı bunun gıbı veya r76.com gibi alamazsın bu tur kaliteli domainleri backorder siz...
  • 29-03-2010, 11:15:41
    nejatuygur.com mesela geçen gün aldım
  • 29-03-2010, 11:21:34
    savespell'e mutlak güvenen yanlış yapar... savespell iyi niyetli ama kategorizasyon problemi yüksek bir site...
  • 29-03-2010, 13:07:35


    program yenilenmiştir.

    - .tr uzantısındaki problem giderilmiştir.
    - .eu .in uzantıları eklenmiştir.
    - ayarladığınız listeyi liste.txt ye kaydetme özelliği eklenmiştir.
    - süre ayarı artık saniye olarak ayarlanabilmektedir.
    - ayarlandığında pc açıldığında listeyi otomatik olarak sorgulamaya başlar ve düştüğü an alarm çalar. (önceki versiyonda pc başlatıldığında tekrar kontrol et butonuna basmak gerekiyordu.)

    ücreti: 50 tl dir.
    şu an yeni satışlar aktiftir. programı yeni alanlara bir sonraki güncelleme ücretsizdir.
    daha önce programı alanların güncelleme işlemleri bu akşam yapılacaktır..
  • 29-03-2010, 21:32:35
    yeni sürüm daha başarılı olmuş zafer, tebrikler..
  • 29-03-2010, 23:50:42
    Platin üye
    Yeni sürüm gerçekten başarılı.
    Teşekkürler
  • 30-03-2010, 23:56:15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler