sorabilrisiniz sormanızda sakınca yok. hatta pm ile de yollayabilrisin ben pm e baktığımda yanıtlarım.
dediğiniz gibi bir lisans yöntemi yapacağım web üzerindne kayıt kodunu yazacasınız sistem kontrol edecek ve bilgilerin doğru olduğunu anlarsa yeni kayıt kodunu size verecek..