fzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba
programı açınca gelen kodu yollarsnaız yardımcı olurum...
Ayda bir format atıyorum. Size ayıp olmasın diye artık yeni lisans anahtarı soramıyorum. Programı kullanmayı bıraktım

Keşke başka bir lisans yöntemi olsa. benim gibi düzenli format atanlar sürekli sizi bulmak durumundalar çünkü.