Amazon için bilgilendirme ( i-parcel )
26
●19.704
- 25-11-2013, 07:09:50Yapma ya Türk Firmaları onu 560 TL'YE satiyor getirmenin bir yolu yok mu?duskorc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-11-2013, 09:31:25Amazon un yolladığı firma ile yine kafa kafaya gelir. Bir sürü ek para çıkar. Ptt ile getirebildiğin bir yer varsa %20 vergi ödeyip alırsın.Antocio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-02-2014, 18:57:55@duskorc;
http://www.amazon.com/Monstercombi-L...01685&sr=1-148
bu ürün için ne diyorsun? çanta büyük epey. boyutla ilgisi var mı acaba? - 22-02-2014, 11:04:49Limitin altında gelme ihtimali yüksek.Nolpe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama ben sadece amazon.com mağazası tarafından satılan ürünleri almanı öneririm. Amazon.com sitesi n11.com gibidir, bazı ürünleri kendisi satar bazılarını yan firmalar listeler. Üründen "Ships from and sold by Amazon.com" veya "fulfilled by amazon" yazarsa kargoda sıkıntı yaşamazsınız. Gerekirse amazon sizden peşin olarak ekstra %20 vergi alıyor ve bunu ülkeye girişte verip sizi uğraştırmıyor. Eğer üründen vergi alınmazsa aldığı %20 yi de geri iade ediyor.Ayrıca amazon.com mağazası tarafından gönderilmeye ürünler USPS-PTT ile gönderilebilir. Ancak Amazon i-parcel,pts,yurtiçi kargo firmalarını kullanıyor kendi ürünlerinde. - 14-03-2014, 19:28:50bu i-parcel'den sıkıntı yaşayan tek benmi varım yahu.amazon kargoyu adamlara gönderdi.bunlarda bana mail atmış.TC kimlik no yu yazdım gönderdim 4 gündür hold for review yazıyor .Kaç kere mail attım bilgilerinizi aldık işlenicek diyip duruyorlar.Benim ile aynı zamanda alışveriş yapan arkadaslarda var forumdan onların bilgileri hemen onaylanmış kargo iparcel'den yola cıkmış bile.soğuttular beni vallahi.
- 14-03-2014, 23:45:44Yavaşlamış i-parcel, geçen hafta bir saat daha aldımEshilos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Bak benim numarayı vereyim bak ne kadar zamanda geçti elim.
https://tracking.i-parcel.com/secure/track.aspx
AEISDF80001810552

Arkadaşım da benden 4 gün sonra saat aldı, aynı anda geldi saatlerimiz. Topluca haftada 1 kere gönderiyorlar Türkiye ye. Muhtemelen bugün yarın yola çıkar gönderin.
