bu i-parcel'den sıkıntı yaşayan tek benmi varım yahu.amazon kargoyu adamlara gönderdi.bunlarda bana mail atmış.TC kimlik no yu yazdım gönderdim 4 gündür hold for review yazıyor .Kaç kere mail attım bilgilerinizi aldık işlenicek diyip duruyorlar.Benim ile aynı zamanda alışveriş yapan arkadaslarda var forumdan onların bilgileri hemen onaylanmış kargo iparcel'den yola cıkmış bile.soğuttular beni vallahi.