bu i-parcel'den sıkıntı yaşayan tek benmi varım yahu.amazon kargoyu adamlara gönderdi.bunlarda bana mail atmış.TC kimlik no yu yazdım gönderdim 4 gündür hold for review yazıyor .Kaç kere mail attım bilgilerinizi aldık işlenicek diyip duruyorlar.Benim ile aynı zamanda alışveriş yapan arkadaslarda var forumdan onların bilgileri hemen onaylanmış kargo iparcel'den yola cıkmış bile.soğuttular beni vallahi.
Yavaşlamış i-parcel, geçen hafta bir saat daha aldım

Bak benim numarayı vereyim bak ne kadar zamanda geçti elim.
https://tracking.i-parcel.com/secure/track.aspx
AEISDF80001810552
Arkadaşım da benden 4 gün sonra saat aldı, aynı anda geldi saatlerimiz. Topluca haftada 1 kere gönderiyorlar Türkiye ye. Muhtemelen bugün yarın yola çıkar gönderin.