22/09/2012 de kargoya verildi diye gözüküyor
takip numarasından baktığım zaman 24/09/2012 gönderi müşteriden alınmıştır yazıyor. Bu zamana kadar Türkiye'ye girmiş olması gerekiyor hatta gelmesi gerekirdi. Önceki siparişlerde hiç sorun olmamıştı ama nedense bu sipariş çok uzun sürdü. Sipariş çıkmamış olsa bi nebze anlarım ama kargoda dolaşması da insanı şüphelendiriyor. Bayramdan önce chat den görüştüm teslim almanız için 1 hafta daha bekleyin iletişime geçin tekrar dediler dün görüştüm 10 gün daha bekleyin 30 ile 41 gün sürmektedir dediler. Acaba ne gibi bir sorun olabilir neden Türkiye'ye girmedi henüz kargo?
Gümrükte takılmıştır desem takılacak bir ürün yok 18 dolar civarında 3 tane ürün :S
Bu tarihlerde başka sipariş veren oldu mu acaba kargolarda aynı şekilde bi sıkıntı yaşayan falan ya da ne yapmam gerekiyor