• 01-11-2012, 14:00:53
    #1
    17/09/2012 de sipariş verdim
    22/09/2012 de kargoya verildi diye gözüküyor
    takip numarasından baktığım zaman 24/09/2012 gönderi müşteriden alınmıştır yazıyor. Bu zamana kadar Türkiye'ye girmiş olması gerekiyor hatta gelmesi gerekirdi. Önceki siparişlerde hiç sorun olmamıştı ama nedense bu sipariş çok uzun sürdü. Sipariş çıkmamış olsa bi nebze anlarım ama kargoda dolaşması da insanı şüphelendiriyor. Bayramdan önce chat den görüştüm teslim almanız için 1 hafta daha bekleyin iletişime geçin tekrar dediler dün görüştüm 10 gün daha bekleyin 30 ile 41 gün sürmektedir dediler. Acaba ne gibi bir sorun olabilir neden Türkiye'ye girmedi henüz kargo?
    Gümrükte takılmıştır desem takılacak bir ürün yok 18 dolar civarında 3 tane ürün :S

    Bu tarihlerde başka sipariş veren oldu mu acaba kargolarda aynı şekilde bi sıkıntı yaşayan falan ya da ne yapmam gerekiyor
  • 04-11-2012, 16:23:56
    #2
    Benim 1 hafta sonra tam 2 ay olacak ne gelen var ne giden.
  • 04-11-2012, 18:32:30
    #3
    Mute_Monarch adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    17/09/2012 de sipariş verdim
    22/09/2012 de kargoya verildi diye gözüküyor
    takip numarasından baktığım zaman 24/09/2012 gönderi müşteriden alınmıştır yazıyor. Bu zamana kadar Türkiye'ye girmiş olması gerekiyor hatta gelmesi gerekirdi. Önceki siparişlerde hiç sorun olmamıştı ama nedense bu sipariş çok uzun sürdü. Sipariş çıkmamış olsa bi nebze anlarım ama kargoda dolaşması da insanı şüphelendiriyor. Bayramdan önce chat den görüştüm teslim almanız için 1 hafta daha bekleyin iletişime geçin tekrar dediler dün görüştüm 10 gün daha bekleyin 30 ile 41 gün sürmektedir dediler. Acaba ne gibi bir sorun olabilir neden Türkiye'ye girmedi henüz kargo?
    Gümrükte takılmıştır desem takılacak bir ürün yok 18 dolar civarında 3 tane ürün :S

    Bu tarihlerde başka sipariş veren oldu mu acaba kargolarda aynı şekilde bi sıkıntı yaşayan falan ya da ne yapmam gerekiyor
    bildiğim kadarıyla ayda 2 yılda 5 kez yurt dışından sipariş hakkı var ondan değilse bayramda yollayamamışlardır 2-3 gün önce gönderilmiştir türkiyeye girdikten sonra da (ptt ise) 2-3 hafta daha beklersiniz
  • 04-11-2012, 18:49:19
    #4
    Bu ara çinden gelen kargoları gümrükte bekletiyorlar.
  • 05-11-2012, 16:59:52
    #5
    Therepower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bildiğim kadarıyla ayda 2 yılda 5 kez yurt dışından sipariş hakkı var ondan değilse bayramda yollayamamışlardır 2-3 gün önce gönderilmiştir türkiyeye girdikten sonra da (ptt ise) 2-3 hafta daha beklersiniz
    neden yılda 5 kez olsun ki ?


    gelmiş bugün kargo
  • 05-11-2012, 17:16:27
    #6
    Ben sipariş vereli 40 gün oldu. Hala gelmedi...
  • 06-11-2012, 13:44:12
    #7
    GeNCo85 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sipariş vereli 40 gün oldu. Hala gelmedi...
    benimde eksik gelmiş paket poşeti yırtılmış içinden birisi yok
  • 06-11-2012, 13:46:28
    #8
    14 eylülde aldım Aliexpress'ten dün geldi...
  • 06-11-2012, 13:49:46
    #9
    SeA_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    14 eylülde aldım Aliexpress'ten dün geldi...
    ben 17 eylülde aldım dün gelmiş benimde kargoda çok bekledi ürün ama hiç eksik gelmeyen ürün bu sefer poşeti yırtılmış bi şekilde gelmiş nerde oldu acaba