• 06-11-2012, 14:00:49
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gözün aydın hocam

    BEnimda bir soru var dxten alış veriş yapan birini bulmuşken sorayım

    Ürünü beğendim. 3 ten fazla ve 5 ten fazla alındığında extra indirimler oluyor..
    ben 5 tane söylemişim
    yani 2 usdlik bir ürün 1.7 olması lazım

    Shopping card kısmına ürün 5 adet gözüküyor ama halen 2 usd yani indirimli fiyat gözükmüyor.

    bu indirimi kartımı kullanmaya başladığımdamı uygulayacak ? nerede görülecek...
  • 06-11-2012, 22:36:31
    #11
    kazurat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gözün aydın hocam

    BEnimda bir soru var dxten alış veriş yapan birini bulmuşken sorayım

    Ürünü beğendim. 3 ten fazla ve 5 ten fazla alındığında extra indirimler oluyor..
    ben 5 tane söylemişim
    yani 2 usdlik bir ürün 1.7 olması lazım

    Shopping card kısmına ürün 5 adet gözüküyor ama halen 2 usd yani indirimli fiyat gözükmüyor.

    bu indirimi kartımı kullanmaya başladığımdamı uygulayacak ? nerede görülecek...
    saolun hocam.

    alışverişi yapıp indirim kazandıysanız bir sonraki alışverişinizde kullanıyosunuz kuponu hocam
  • 07-11-2012, 22:33:07
    #12
    Ben 28 Eylülde sipariş verdim bugün 7 kasım kargo takip kodumda yok sizce gelirmi bu kargo 8$ toplam
  • 09-11-2012, 20:44:02
    #13
    Kargoları uçak ile değilde gemi ile gönderilirse daha hızlı geliyormuş diye duydum.