bildiğim kadarıyla ayda 2 yılda 5 kez yurt dışından sipariş hakkı var ondan değilse bayramda yollayamamışlardır 2-3 gün önce gönderilmiştir türkiyeye girdikten sonra da (ptt ise) 2-3 hafta daha beklersiniz
neden yılda 5 kez olsun ki ?
gelmiş bugün kargo