• 03-10-2009, 17:48:43
    #1
    Merhabalar,
    Ebay ile bir kaç etiket aldım 2 tanesi gelmedi 1 ay olmuştu mesaj attım Japon burada bir fırtına oldu postalar kayboldu bilgi vermedim özür dilerim ürünü tekrar yolluyorum ve paranı 5katı olarak yolluyorum dedi ve 1.99 dolar windows 7 etiketini 5 katı yani 9.95 U.S.A. doları geri ödeme ile tekrar postaladı ne diyelim 14 gün e kadar gelir inşallah bu ürün.
    bu olayıda sizle paylaşıyorum böyle problem filan olursa yazın göndericiye tekrar yollamaz ise ebay a iletişime geçin
  • 03-10-2009, 18:20:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Vay japona bak
  • 03-10-2009, 20:34:30
    #3
    Japonlar ve Hong Konglu arkadaşlarımız gayet duyarlıdırlar bu konularda
  • 03-10-2009, 20:39:06
    #4
    Üyeliği durduruldu
    gelişmiş ülkelere bakarsanız temelinde dürüstlük yatmakta.
    hile hurdayla dönen çark birgün takılır.
    Japonu tebrik ederim
  • 03-10-2009, 23:20:36
    #5
    Bu arada U.S.A. ile geleçek diğer etiket için öteki adam para iadesi yaptı ne olur düşük yıldız vermem lol. diyor aklı sıra çok ya işlemi ne olacak vercen 1 yıldızdan diyor japon öylemi %99.98 güven var adamda 8k ticaret helal olsun ne diyeyim.
    diğer etiketler geldi bir adet windows7 ve core 2dou kaldı onlarda gelir.
  • 03-10-2009, 23:24:46
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ben zaten hep japonların arkdasında durmuşumdur (:
  • 03-10-2009, 23:26:03
    #7
    Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben zaten hep japonların arkdasında durmuşumdur (:
    inanıyorum.

    @HazarHizmet , Japon değil de gelişmiş ülkelerden herhangi biri olabilirdi , sen Japon'una denk gelmişsin
  • 03-10-2009, 23:33:48
    #8
    burock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @HazarHizmet , Japon değil de gelişmiş ülkelerden herhangi biri olabilirdi , sen Japon'una denk gelmişsin
    Abi Türk kızı olmadı Japon kızı nede olsa Atalarımız Asyada geldi asırlar önce komşu memleket bizim için bi Japon yenge buldumu size tamam işte
    Google çeviri sağolsun.
    Gelincede buraya onu beleşe halk eğitim merkezine yollarım Türkçe için tamam.
  • 03-10-2009, 23:36:16
    #9
    "japon Malı" başka tabi