Merhabalar,
Ebay ile bir kaç etiket aldım 2 tanesi gelmedi 1 ay olmuştu mesaj attım Japon burada bir fırtına oldu postalar kayboldu bilgi vermedim özür dilerim ürünü tekrar yolluyorum ve paranı 5katı olarak yolluyorum dedi ve 1.99 dolar windows 7 etiketini 5 katı yani 9.95 U.S.A. doları geri ödeme ile tekrar postaladı ne diyelim 14 gün e kadar gelir inşallah bu ürün.
bu olayıda sizle paylaşıyorum böyle problem filan olursa yazın göndericiye tekrar yollamaz ise ebay a iletişime geçin
Helal olsun Japonuma
21
●2.140
- 03-10-2009, 17:48:43
- 03-10-2009, 20:34:30Japonlar ve Hong Konglu arkadaşlarımız gayet duyarlıdırlar bu konularda
- 03-10-2009, 23:20:36Bu arada U.S.A. ile geleçek diğer etiket için öteki adam para iadesi yaptı ne olur düşük yıldız vermem lol. diyor aklı sıra çok ya işlemi ne olacak vercen 1 yıldızdan diyor japon öylemi %99.98 güven var adamda 8k ticaret helal olsun ne diyeyim.
diğer etiketler geldi bir adet windows7 ve core 2dou kaldı onlarda gelir. - 03-10-2009, 23:26:03Yakup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
inanıyorum.
@HazarHizmet , Japon değil de gelişmiş ülkelerden herhangi biri olabilirdi , sen Japon'una denk gelmişsin
- 03-10-2009, 23:33:48Abi Türk kızı olmadı Japon kızı nede olsa Atalarımız Asyada geldi asırlar önce komşu memleket bizim için bi Japon yenge buldumu size tamam işteburock3699 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Google çeviri sağolsun.
Gelincede buraya onu beleşe halk eğitim merkezine yollarım Türkçe için tamam.