Merhabalar,
Ebay ile bir kaç etiket aldım 2 tanesi gelmedi 1 ay olmuştu mesaj attım Japon burada bir fırtına oldu postalar kayboldu bilgi vermedim özür dilerim ürünü tekrar yolluyorum ve paranı 5katı olarak yolluyorum dedi ve 1.99 dolar windows 7 etiketini 5 katı yani 9.95 U.S.A. doları geri ödeme ile tekrar postaladı ne diyelim 14 gün e kadar gelir inşallah bu ürün.
bu olayıda sizle paylaşıyorum böyle problem filan olursa yazın göndericiye tekrar yollamaz ise ebay a iletişime geçin