Helal olsun Japonuma
21
●2.140
- 03-10-2009, 23:39:02Ama bunu bir Türk yapmaz evde dursaydın PTT bak ben verdim gerisine karışmam diyebilir.
- 04-10-2009, 01:35:35Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kayıtlı posta ile almakta yarar var. hem daha hızlı hem de kaybolma riski yok. ben de bir ay önce çok ucuza cep telefonu kılıfları almıştım kayıtsız posta ile, 1 ay oldu gelmedi. hemen satıcıya söyledim, üzgün olduğunu ve parayı hemen iade edeceğini söyledi
benim aldığım satıcı hong kong luydu.. bu işi suistimal edenler de oluyor, bu yüzden bazı satıcıların türkiye ye gönderim yapmadıklarını da bir yerde okumuştum.
- 06-10-2009, 17:52:09Japonlar Koreliler yasefin oğullarındandır.
Nesep itibari ile eski türklerdendir
----
Sizler hep ellerdeki iyileri görüyorsunuz. Kendi içimizdeki iyilere çoğumuzun gözleri kapalı
Bakın bakalım TBUDT kardeşiniz ne kadarlık yapmış
http://forum.donanimhaber.com/m_2183...m.htm#21882988
benim aldığım satıcı hong kong luydu.. bu işi suistimal edenler de oluyor, bu yüzden bazı satıcıların türkiye ye gönderim yapmadıklarını da bir yerde okumuştum.
takdir ettim..Burda olsa üstüne 5 kat para alacağına, 5 kat dayak yersin²