• 03-10-2009, 23:36:55
    #10
    Japonlar çok zeki ve akıllı insanlardır, bilgi için teşekkürler.
  • 03-10-2009, 23:39:02
    #11
    Ama bunu bir Türk yapmaz evde dursaydın PTT bak ben verdim gerisine karışmam diyebilir.
  • 04-10-2009, 01:07:32
    #12
    Dürüst olmayı başarının ilk adımı olarak bilirim...
  • 04-10-2009, 01:09:49
    #13
    Japonlar boşuna ufak bir ada ülkesi olmasına rağmen bu kadar gelişmiş değil. Adamlar işlerini tam yapıyolar bee...
  • 04-10-2009, 01:35:35
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    kayıtlı posta ile almakta yarar var. hem daha hızlı hem de kaybolma riski yok. ben de bir ay önce çok ucuza cep telefonu kılıfları almıştım kayıtsız posta ile, 1 ay oldu gelmedi. hemen satıcıya söyledim, üzgün olduğunu ve parayı hemen iade edeceğini söyledi benim aldığım satıcı hong kong luydu.. bu işi suistimal edenler de oluyor, bu yüzden bazı satıcıların türkiye ye gönderim yapmadıklarını da bir yerde okumuştum.
  • 06-10-2009, 17:48:10
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Gerçekten tebrikler
    Bu tür insanların ülkemizdede türemesini şahsen isterim
    Ama şuanlık böyle birşey mümkün değil galiba
  • 06-10-2009, 17:50:33
    #16
    Helal olsun gerçekten takdir ettim..Burda olsa üstüne 5 kat para alacağına, 5 kat dayak yersin²

    ²:espri
  • 06-10-2009, 17:52:09
    #17
    Japonlar Koreliler yasefin oğullarındandır.
    Nesep itibari ile eski türklerdendir
    ----
    Sizler hep ellerdeki iyileri görüyorsunuz. Kendi içimizdeki iyilere çoğumuzun gözleri kapalı
    Bakın bakalım TBUDT kardeşiniz ne kadarlık yapmış
    http://forum.donanimhaber.com/m_2183...m.htm#21882988
  • 06-10-2009, 19:53:59
    #18
    eee hani türk olunca yorumların ardı kesildi