kayıtlı posta ile almakta yarar var. hem daha hızlı hem de kaybolma riski yok. ben de bir ay önce çok ucuza cep telefonu kılıfları almıştım kayıtsız posta ile, 1 ay oldu gelmedi. hemen satıcıya söyledim, üzgün olduğunu ve parayı hemen iade edeceğini söyledi

benim aldığım satıcı hong kong luydu.. bu işi suistimal edenler de oluyor, bu yüzden bazı satıcıların türkiye ye gönderim yapmadıklarını da bir yerde okumuştum.