• 15-09-2021, 17:41:18
    #1
    Cümleten selamlar.

    Petshop XML bayiliği veren firma mevcut mu? Şuan trendyol reklamları yapıyoruz ciromuz 50.000₺ civarı.
    Reklamı kendi sitemize kaydıracağız kısa zamanda 50.000₺ yi geçeceğimizi düşünüyoruz.

    iyi forumlar.
  • 15-09-2021, 17:42:52
    #2
    mutlaka vardır ama xml için ücret isteyen hiç bi firma ile çalışmayın lütfen. Anlamıyorum adamın hem ürününü satıp hemde peşinen yıllık daha biz para kazanmadan neden XML ücreti verdiğimizi.
  • 15-09-2021, 17:44:43
    #3
    MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mutlaka vardır ama xml için ücret isteyen hiç bi firma ile çalışmayın lütfen. Anlamıyorum adamın hem ürününü satıp hemde peşinen yıllık daha biz para kazanmadan neden XML ücreti verdiğimizi.
    Hocam çok haklısınız, bu sektörde maalesef XML ücreti istemeyen yok diyebilirim, şahsen ben denk gelmedim. Yazdıklarınızı söylüyoruz yinede 750-5.000₺ arası XML ücreti istiyorlar, saçma.
  • 15-09-2021, 17:46:33
    #4
    Konuyla alakasız olacak ama neden çok saçma olsun? Adamların sadece ürünlerini satıyorsunuz, tedariğini, üretimini, kargolamasını, iadesini, size verilecek parayı, faturalamasını, kargo anlaşmasını herşeyini karşı taraf yapıyor. Bu kadar hizmeti siz yapın yıllık ücrette ödemezsiniz XML'e. Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin derim. İsterseniz bi 100 kalem ürün ürettirmeyi deneyin gidip fabrikalarla konuşup kendi markanızla. Marka tesciliniz var, kutunuz var, şişeniz var, doldurması var. Var oğlu var. İstedikleri miktarlar uçuk kaçık şeyler değil. Bugün Flormar bayiliği istiyorsunuz 100.000 TL ve dükkan işlek yerde olsun diye şart koşuyorlar. Orda da adamların ürünlerini satıyorsunuz işe böyle bakarsanız.
  • 02-10-2021, 13:26:17
    #5
    Merhaba,
    Bende geniş ürün yelpazesine sahip firma arıyorum bulabildiniz mi?
  • 09-10-2021, 04:20:57
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Nidhogg adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyla alakasız olacak ama neden çok saçma olsun? Adamların sadece ürünlerini satıyorsunuz, tedariğini, üretimini, kargolamasını, iadesini, size verilecek parayı, faturalamasını, kargo anlaşmasını herşeyini karşı taraf yapıyor. Bu kadar hizmeti siz yapın yıllık ücrette ödemezsiniz XML'e. Yiğidi öldürün ama hakkını yemeyin derim. İsterseniz bi 100 kalem ürün ürettirmeyi deneyin gidip fabrikalarla konuşup kendi markanızla. Marka tesciliniz var, kutunuz var, şişeniz var, doldurması var. Var oğlu var. İstedikleri miktarlar uçuk kaçık şeyler değil. Bugün Flormar bayiliği istiyorsunuz 100.000 TL ve dükkan işlek yerde olsun diye şart koşuyorlar. Orda da adamların ürünlerini satıyorsunuz işe böyle bakarsanız.
    Şöyle düşünmekte gerekir, bu kadar masrafa girdikten sonra bunları hızlı bir şekilde elinden çıkarması gerekiyor fakat xml ücretini istediği taktirde cirodan kaybetmeye başlıyorlar.
  • 10-10-2021, 04:44:49
    #7
    Konu sahibinin izniyle takipteyim.
  • 10-10-2021, 17:45:19
    #8
    UMUT4YKUT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle düşünmekte gerekir, bu kadar masrafa girdikten sonra bunları hızlı bir şekilde elinden çıkarması gerekiyor fakat xml ücretini istediği taktirde cirodan kaybetmeye başlıyorlar.
    XML satmadım bilmiyorum ancak ürettirmek ya da ithal etmek o kadar kolay bir şey değil. Operasyon boyutu çok daha zor ürün satmaktan. Senelik 300-1000 tl bi parayla kimse zengin olmaz sonuçta 100 adet ürün satsa daha fazlasını kazanır. Xml olayını desteklemiyorum bu arada. Müşteri bilgilerinizi başka firmaya vermek doğru gelmiyor
  • 06-11-2021, 22:47:25
    #9
    merhabalar,
    websitemizden ulaşabilirsiniz. xml ücretsiz veriyoruz. entegrasyonunuz varsa sorunsuz satışa açabilirsiniz.
    https://www.lisinya.com/ucretsiz-dropshipping

    kayıt oluşturup whatsapdan mail adresinizi yazın bayilik tanımlamasında ekstra %10 indirim veriyoruz: https://www.lisinya.com/kayit/tr