Şöyle düşünmekte gerekir, bu kadar masrafa girdikten sonra bunları hızlı bir şekilde elinden çıkarması gerekiyor fakat xml ücretini istediği taktirde cirodan kaybetmeye başlıyorlar.
XML satmadım bilmiyorum ancak ürettirmek ya da ithal etmek o kadar kolay bir şey değil. Operasyon boyutu çok daha zor ürün satmaktan. Senelik 300-1000 tl bi parayla kimse zengin olmaz sonuçta 100 adet ürün satsa daha fazlasını kazanır. Xml olayını desteklemiyorum bu arada. Müşteri bilgilerinizi başka firmaya vermek doğru gelmiyor