MuratCENGEL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mutlaka vardır ama xml için ücret isteyen hiç bi firma ile çalışmayın lütfen. Anlamıyorum adamın hem ürününü satıp hemde peşinen yıllık daha biz para kazanmadan neden XML ücreti verdiğimizi.
Hocam çok haklısınız, bu sektörde maalesef XML ücreti istemeyen yok diyebilirim, şahsen ben denk gelmedim. Yazdıklarınızı söylüyoruz yinede 750-5.000₺ arası XML ücreti istiyorlar, saçma.